برتری در میانه میدان عامل پیروزی ایران/تعویض‌های قطر کارساز نبود

خبر تاریخ خبر: 1396/08/03

به گزارش خبرگزاری فارس، جلیل العبودی در مطلبی در روزنامه الوطن قطر با اشاره به اینکه پس از شکست شب گذشته مقابل ایران شانس برای قرار گرفتن در جمع صعود

به گزارش خبرگزاری فارس، جلیل العبودی در مطلبی در روزنامه الوطن قطر با اشاره به اینکه پس از شکست شب گذشته مقابل ایران شانس برای قرار گرفتن در جمع صعودکنندگان نیست. این کارشناس قطری با اشاره به اینکه دو تیم از ابتدای بازی با انضباط تاکتیکی وارد میدان شدند افزود: هر دو تیم در کناره‌ها و مرکز بودند و با یک مهاجم بازی می‌کردند. العبود تاکید کرد: در نگاه دو مربی تسلط بر مرکز زمین به معنی برتری استراتژیک در سرتاسر میدان به حساب می‌آمد و ایران در این مسیر با تیموریان و نکونام سری در مقابل حملات قطر تشکیل داده. این روزنامه نگار با اشاره به مهار خلفان ابراهیم مهاجم خطرناک قطر تاکید کند که ایران از طریق پاس‌های بلند توپ را به کناره ارسال می‌کرد و حملاتش را طراحی می‌کرد. العبور تصریح می‌کند که عامل پیروزی ایران در نیمه دوم برقراری ارتباط در میانه میدان و گردش توپ به کناره‌ها بود. این کارشناس تاکید می‌کند که تعویض‌های مربی قطر نتوانست شرایط را به سود تیم العنابی تغییر دهد به ویژه پس از اینکه این تیم به پاس‌‌های مستقیم روی آورد.

اطلاعات

نویسنده : rasool salari

منبع : خبرگزاری فارس

تبلیغات

دوره آموزش غواصی مبتدی تا مربیگری
آموزش دوره های CMAS و SSI
آموزش ویژه بانوان با مدرسان درجه یک خانم در کشور
آموزش ویژه آقایان، آموزش غواصی ویژه کودکان بالای 8 سال
همه دوره ها با ارائه مدارک معتبر بین المللی از فدراسیون غریق نجات و غواصی می باشند. با فراگیری غواصی علاوه بر تجربه لذت بخش تماشای شگفتی های زیر دریا، میتوانید وارد یک صنعت و ورزش پولساز و مفرح شوید. منتظر حضور سبزتون هستیم.
اینستاگرام ما campdiver
سامانه صدای مشاور با توجه به گسترش خدمات مشاوره تلفنی، مشکلات خطوط 909 و سایر خطوط ارزش افزوده و همچنین سیاست های جدید وزارت ارتباطات در محدود سازی این خدمات، مجموعه پارس فرتاک، سامانه صدای مشاور با قابلیت های منحصر به فرد را به شما پیشنهاد می نماید. با فراگیری غواصی علاوه بر تجربه لذت بخش تماشای شگفتی های زیر دریا، میتوانید وارد یک صنعت و ورزش پولساز و مفرح شوید.
قابلیت های سامانه شامل سایت، اپلیکیشن و مرکز تماس
1-امکان مدیریت مشتری(مشاهده مشخصات و ...)
2- امکان ارسال پیامک برای مشتریان
3- گزارشگیری مناسب از میزان خرید شارژ
4- گزارشگیری از میزان مکالمات انجام شده در طول روز، هفته، ماه و ...
5-گزارشگیری از عملکرد کارشناسان و میزان پاسخگویی هر کدام
6- امکان نظرسنجی کارشناسان توسظ مشتریان
7- امکان دادن آفر و طرح های تشویقی به مشتریان
8- امکان مدیریت تقسیم تماس بین کارشناسان و اولویت دهی به ترتیب پاسخگویی کارشناسان
9-امکان انتقال تماس به خارج و یا حتی موبایل کارشناس
10- امکان تعریف بسته های مشاوره با نرخ های دلخواه
11- خرید شارژ از طریق اپلیکیشن و سایت توسط مشتریان
12-اعلام پیغام خرید مجدد شارژ، قبل از اتمام آن
13- امکان درج مطلب، مقاله، آموزش و ... بر روی سایت.
مزایای سامانه برای مشتریان
1- تسهیل در زمینه خریداری شارژ و پرداخت هزینه مشاوره
2- مدیریت تماس، گزارش گیری از میزان خرید شارژ، میزان مکالمه و شارژ باقیمانده
مزایای سامانه برای مراکز مشاوره این سامانه مشکلات پرداخت هزینه، مدیریت تماس و زمان مشاوره، مدیریت پاسخگویی و عملکرد کارشناسان، معرفی مرکز شما به سایر مشتریان موجود در سامانه را به نحوی مطلوب و ارزنده برای مراکز مشاوره تسهیل میکند. در صورت تمایل امکان ارایه توضیحات بیشتر بصورت تلفنی یا حضوری وجود دارد. منتظر حضور سبزتون هستیم.
اینستاگرام ما parsfartak

نظرات


تمامی نظرات پس از تایید، نمایش داده خواهند شد.