مرکز درمانی سلامت در خیرآباد افتتاح شد

خبر تاریخ خبر: 1398/07/16

مرکز جامع سلامت در خیرآباد ورامین با حضور استاندار تهران در روز دوشنبه افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت

پیش از ظهر دوشنبه مرکز درمانی خیرآباد با حضور  انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران افتتاح شد و اماده بهره برداری قرار گرفت .

این مرکز درمانی با اعتباری بالغ بر 130میلیارد ریال با مشارکت خیر نیک اندیش دکتر امینی در یکی از مناطق ورامین احداث و افتتاح شد .

این مرکز در دو طبقه با 16 اتاق بالغ بر 3 میلیارد ریال برای تجهیز این اتاقها هزینه شده است .

در این مرکز خدماتی چون دندان پزشکی ، پزشک عمومی ، مامایی ، بهداشت  محیط ، بهداشت حرفه ای ، بهداشت روان ، تغذیه و واکسیناسیون ارائه شده واز ساعت 8 الی 16 اماده خدمت رسانی به مردم میباشند .

لازم به ذکر است با راه اندازی این مرکز به علاوه سبکه بهداشت و مراکز درمانی و مراکز جامع خدمات شهری  وروستایی به 56 مرکز افزایش یافت

اطلاعات

نویسنده :

منبع : تهران نیوز

تبلیغات

دوره آموزش غواصی مبتدی تا مربیگری
آموزش دوره های CMAS و SSI
آموزش ویژه بانوان با مدرسان درجه یک خانم در کشور
آموزش ویژه آقایان، آموزش غواصی ویژه کودکان بالای 8 سال
همه دوره ها با ارائه مدارک معتبر بین المللی از فدراسیون غریق نجات و غواصی می باشند. با فراگیری غواصی علاوه بر تجربه لذت بخش تماشای شگفتی های زیر دریا، میتوانید وارد یک صنعت و ورزش پولساز و مفرح شوید. منتظر حضور سبزتون هستیم.
اینستاگرام ما campdiver
سامانه صدای مشاور با توجه به گسترش خدمات مشاوره تلفنی، مشکلات خطوط 909 و سایر خطوط ارزش افزوده و همچنین سیاست های جدید وزارت ارتباطات در محدود سازی این خدمات، مجموعه پارس فرتاک، سامانه صدای مشاور با قابلیت های منحصر به فرد را به شما پیشنهاد می نماید. با فراگیری غواصی علاوه بر تجربه لذت بخش تماشای شگفتی های زیر دریا، میتوانید وارد یک صنعت و ورزش پولساز و مفرح شوید.
قابلیت های سامانه شامل سایت، اپلیکیشن و مرکز تماس
1-امکان مدیریت مشتری(مشاهده مشخصات و ...)
2- امکان ارسال پیامک برای مشتریان
3- گزارشگیری مناسب از میزان خرید شارژ
4- گزارشگیری از میزان مکالمات انجام شده در طول روز، هفته، ماه و ...
5-گزارشگیری از عملکرد کارشناسان و میزان پاسخگویی هر کدام
6- امکان نظرسنجی کارشناسان توسظ مشتریان
7- امکان دادن آفر و طرح های تشویقی به مشتریان
8- امکان مدیریت تقسیم تماس بین کارشناسان و اولویت دهی به ترتیب پاسخگویی کارشناسان
9-امکان انتقال تماس به خارج و یا حتی موبایل کارشناس
10- امکان تعریف بسته های مشاوره با نرخ های دلخواه
11- خرید شارژ از طریق اپلیکیشن و سایت توسط مشتریان
12-اعلام پیغام خرید مجدد شارژ، قبل از اتمام آن
13- امکان درج مطلب، مقاله، آموزش و ... بر روی سایت.
مزایای سامانه برای مشتریان
1- تسهیل در زمینه خریداری شارژ و پرداخت هزینه مشاوره
2- مدیریت تماس، گزارش گیری از میزان خرید شارژ، میزان مکالمه و شارژ باقیمانده
مزایای سامانه برای مراکز مشاوره این سامانه مشکلات پرداخت هزینه، مدیریت تماس و زمان مشاوره، مدیریت پاسخگویی و عملکرد کارشناسان، معرفی مرکز شما به سایر مشتریان موجود در سامانه را به نحوی مطلوب و ارزنده برای مراکز مشاوره تسهیل میکند. در صورت تمایل امکان ارایه توضیحات بیشتر بصورت تلفنی یا حضوری وجود دارد. منتظر حضور سبزتون هستیم.
اینستاگرام ما parsfartak

نظرات


تمامی نظرات پس از تایید، نمایش داده خواهند شد.