رزمایش دفاع همه‌جانبه از جزایر تنب بزرگ و کوچک برگزار شد

خبر تاریخ خبر: 1396/08/03

با هدف تقویت آمادگی دفاعی و ارتقای توان رزم واحدهای مختلف عملیاتی، رزمایش دفاع همه‌جانبه از جزایر تنب بزرگ و تنب کوچک برگزار شد. به گزارش خبرگزاری

با هدف تقویت آمادگی دفاعی و ارتقای توان رزم واحدهای مختلف عملیاتی، رزمایش دفاع همه‌جانبه از جزایر تنب بزرگ و تنب کوچک برگزار شد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه خلیج‌فارس، در این رزمایش که تحت عنوان«دفاع مستحکم» و به مدت چهار روز پیگیری شد، گروه‌های مختلف رزمی، توانمندی‌های خود را در دفاع از جزایر به نمایش گذاشته و به ارزیابی کارآیی و قابلیت‌های خود پرداختند. بهره‌گیری از ظرفیت واحدهای پدافندی، دفاع ضدهوایی، تشکیل حلقه‌های چند لایه دفاعی، ارزیابی تحرک واحدهای شناوری، سطحی و زیرسطحی، آزمایش و اجرای سریال‌های مختلف واحدهای جنگال در جنگ الکترونیک، ارزیابی قابلیت‌های مختلف اداوات و تجهیزات نظامی و دفاعی الحاقی به سازمان رزم دریایی ازجمله مراحلی بود که در چهار روز برگزاری این رزمایش با موفقیت به اجرا گذاشته شد. بر اساس این گزارش، استخراج نتایج حاصل از کارکرد واحدهای مختلف عمل‌کننده در این رزمایش، در تقویت ساختار دفاعی جزایر مؤثر خواهد بود.

اطلاعات

نویسنده : rasool salari

منبع : خبرگزاری ایسنا

تبلیغات

دوره آموزش غواصی مبتدی تا مربیگری
آموزش دوره های CMAS و SSI
آموزش ویژه بانوان با مدرسان درجه یک خانم در کشور
آموزش ویژه آقایان، آموزش غواصی ویژه کودکان بالای 8 سال
همه دوره ها با ارائه مدارک معتبر بین المللی از فدراسیون غریق نجات و غواصی می باشند. با فراگیری غواصی علاوه بر تجربه لذت بخش تماشای شگفتی های زیر دریا، میتوانید وارد یک صنعت و ورزش پولساز و مفرح شوید. منتظر حضور سبزتون هستیم.
اینستاگرام ما campdiver
سامانه صدای مشاور با توجه به گسترش خدمات مشاوره تلفنی، مشکلات خطوط 909 و سایر خطوط ارزش افزوده و همچنین سیاست های جدید وزارت ارتباطات در محدود سازی این خدمات، مجموعه پارس فرتاک، سامانه صدای مشاور با قابلیت های منحصر به فرد را به شما پیشنهاد می نماید. با فراگیری غواصی علاوه بر تجربه لذت بخش تماشای شگفتی های زیر دریا، میتوانید وارد یک صنعت و ورزش پولساز و مفرح شوید.
قابلیت های سامانه شامل سایت، اپلیکیشن و مرکز تماس
1-امکان مدیریت مشتری(مشاهده مشخصات و ...)
2- امکان ارسال پیامک برای مشتریان
3- گزارشگیری مناسب از میزان خرید شارژ
4- گزارشگیری از میزان مکالمات انجام شده در طول روز، هفته، ماه و ...
5-گزارشگیری از عملکرد کارشناسان و میزان پاسخگویی هر کدام
6- امکان نظرسنجی کارشناسان توسظ مشتریان
7- امکان دادن آفر و طرح های تشویقی به مشتریان
8- امکان مدیریت تقسیم تماس بین کارشناسان و اولویت دهی به ترتیب پاسخگویی کارشناسان
9-امکان انتقال تماس به خارج و یا حتی موبایل کارشناس
10- امکان تعریف بسته های مشاوره با نرخ های دلخواه
11- خرید شارژ از طریق اپلیکیشن و سایت توسط مشتریان
12-اعلام پیغام خرید مجدد شارژ، قبل از اتمام آن
13- امکان درج مطلب، مقاله، آموزش و ... بر روی سایت.
مزایای سامانه برای مشتریان
1- تسهیل در زمینه خریداری شارژ و پرداخت هزینه مشاوره
2- مدیریت تماس، گزارش گیری از میزان خرید شارژ، میزان مکالمه و شارژ باقیمانده
مزایای سامانه برای مراکز مشاوره این سامانه مشکلات پرداخت هزینه، مدیریت تماس و زمان مشاوره، مدیریت پاسخگویی و عملکرد کارشناسان، معرفی مرکز شما به سایر مشتریان موجود در سامانه را به نحوی مطلوب و ارزنده برای مراکز مشاوره تسهیل میکند. در صورت تمایل امکان ارایه توضیحات بیشتر بصورت تلفنی یا حضوری وجود دارد. منتظر حضور سبزتون هستیم.
اینستاگرام ما parsfartak

نظرات


تمامی نظرات پس از تایید، نمایش داده خواهند شد.